13 תשובות
שופינג
שומרים
50 למעשרות. ואת השאר לחיסכון לרישיון
עריכה ואם הייתי צריכה לבזבז אז כנראה בחנות שמוכרים גקטים לטלפון או דברים כאלה
עריכה ואם הייתי צריכה לבזבז אז כנראה בחנות שמוכרים גקטים לטלפון או דברים כאלה
שואל השאלה:
^^^הכוונה מה היית קונה חחח
^^^הכוונה מה היית קונה חחח
אנונימית
כנראה שומרת את זה למתח שאני אצטרך
ומבזבזת קצת כל פעם
ומבזבזת קצת כל פעם
חוסך לקנייה עתידית.
נותן לאנשים שאין להם אוכל או תורם את הכסף לעמותה
שומר למקרה הצורך
וואי אני מבזבזת המון
כנראה שהייתי מנסה לחסוך
היום הייתי בקניון ובזבזתי 950 ש"ח
כנראה שהייתי מנסה לחסוך
היום הייתי בקניון ובזבזתי 950 ש"ח
מניחה שבגדים
קונה איפור
אנונימית
משלים את ה 500 שחסרים לי למחשב חדש
קונה פטיפון
אנונימית
באותו הנושא: