3 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו כבר לא חברות הכי טובות זה הקטע פשוט אני כל הזמן בכיתה איתה וקשה לי להגיד לה את זה ויש לי שלוש חברות הכי טובות שתיים מהן בכיתה אחרת ואחת איתי אף אחת לא יודעת מה אני מרגישה לגביה
אנונימית
לא יודע מה להגיד לך
אני גם בערך באותו מצב...
ואני מצטרף לשאלה שלך
בסופו של דבר היא גורמת לך לרע לפי מה שאת כותבת.
תחפשי חבורה אחרת של בנות להיות איתן.
תגידי לה את האמת בפרצוף, אין מה לעשות, חברות הכי טובות צריכות להיות חברות הכי כנות גם.