7 תשובות
אני אישית בחדר כושר
לדעתי חדר כושר
חדר כושר זה לא חרא זה פצצה
תלוי במטרות שלך, לריצה עדיף בחוץ, כי לרוץ על מסילה זה נורא, וזה לא ממש מכין אותך לכלום.
אם זה כושר כללי וכוח, בחדר כושר, בשביל הציוד והמגוון, ויתקיים אימון בכל תנאי מזג האוויר.
צריכה לבדוק מה את מנסה להשיג ולהתייעץ עם אדם חיצוני, המאמנת במקרה זה לא אובייקטיבית, כי מבחינה כלכלית כנראה תעדיף בחוץ
אם זה כושר כללי וכוח, בחדר כושר, בשביל הציוד והמגוון, ויתקיים אימון בכל תנאי מזג האוויר.
צריכה לבדוק מה את מנסה להשיג ולהתייעץ עם אדם חיצוני, המאמנת במקרה זה לא אובייקטיבית, כי מבחינה כלכלית כנראה תעדיף בחוץ
שואל השאלה:
למה בחדר כושר זה חרא?
למה בחדר כושר זה חרא?
אנונימית
תלוי אם קשה לך להתמיד אז ממליצה מאמנת אם לא אז זה לא משנה
אישית בחדר כושר זה סתם חרא
באותו הנושא: