9 תשובות
תעלי בהדרגה.
שואל השאלה:
ומה לעשות אם אני לא רוצה לעלות ?
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי אמורה לאכול 1200 קלוריות בלי קשר וסתם הגזמתי בקלוריות
אני עוד רוצה להמשיך עם הדיאטה אבל בדרך בריאה
אנונימית
את לא תעלי במשקל כל עוד תהיי במאזן קלוריות שלילי ותאכלי נכון - בגלל שכרגע את אוכלת כמות קלוריות לא בריאה ( כמות קטנה מדי ), כדי לא לעלות במשקל תצטרכי להעלות את צריכת הקלוריות היומית שלך בהדרגה ולשים לב שאת לא אוכלת יותר מדי. הייתי מתחילה עם 950 קל' ביום לשבועיים בערך, וכך הלאה עד שתגיעי ל1200 קל'.

דרך אגב, שימי לב שאת אוכלת דברים מזינים - הכוונה היא היא שאם תאכלי 1200 קל' של שטויות וממתקים, לא עשית בזה כלום והזקת לגוף שלך. אך אם תאכלי 1200 קל' של 3 ארוחות מזינות ובריאות, אכלת מספיק ירקות (בעדיפות, ירוקים) ולא יותר מדי שטויות - תוכלי להוריד במשקל ואפילו יותר ממה שהורדת בדיאטת ה900 קל' (במידה ואכלת דברים לא מזינים). הייתי ממליצה לך לחפש מאכלים שמגבירים את מהירות המטבוליזם ומאכלים עשירי ויטמינים. ברגע שתאכלי בצורה שתארתי - לא תצטרכי לחשוב על הקלוריות כפי שחשבת עד עכשיו.
שואל השאלה:
כל שבועיים להוסיף 50 קלוריות?
אנונימית
לא כל יום, כל שבוע - שבועיים בערך, תני לגוף שלך להתרגל.
לא, 1200 זה תפריט למי שרוצה לרדת במשקל בקצב רגיל אבל תשימי לב שלא לכל קלוריה יש את אותו ערך, סלט של 300 קלוריות וממתק שוקולד עם אותו ערך מתפרשים/מתעקלים שונה בגוף.
שואל השאלה:
ברור אני אוכלת נורא בריא בקטע הזה ולא אוכלת רק לפי קלוריות
אוכלת לחם ואורז מחיטה מלאה , ירקות , גבינות עד 3% , שיבולת שועל , יוגורט טבעי , פירות
לא אוכלת שטויות אבל קלוריות הייתי אוכלת פחות כדי לרדת במשקל , ועכשיו אני מבינה שזה לא כזה טוב ורוצה לשנות את זה .
אז אני אנסה לעשות את העלייה בקלוריות בהדרגה כמו שהיא הציעה.

תודה לכן(:
אנונימית
אולי תנסי תקופה גם בלי לאכול פחמימות ולהעלות בחלבונים יש דיאטה כזאת תקראי בגוגל ואז תוכלי לאכול יותר