8 תשובות
יש לי אותו והוא ממש טוב ואני שמח שקניתי אותו
שואל השאלה:
איך המצלמה?
2600 באילת
עדיף כבר לקנות איקס אר
האייפון הכי מושלם בעולם אבר!!!!!
יש לי אותו והוא הכי טוב.
והפרו מקס לא שווה בכלל פי שתיים מהכסף וזה בסל הכל רק למצלמה ועוד נתונים ממש קטנים
אנונימית
והמצלמה נדירה אין על המצלמה של אייפון
אנונימית
לדעתי פלאפון עם איכות של פחות מ-1080 ומסך lcd זה בזבוז אבל אם אתה מעדיך אייפון על אנרואיד לך על זה הוא טוב ממש חוץ מהקטע של המסך
אם אתה הולך כבר על אייפון הוא הכי משתלם מבחינת התמורה שלו ומה שהוא נותן למחיר שלו.
הפרו כבר מתחילים להיות יקרים
טלפון טוב, מחיר של גנבים (עם לא אכפת לך להוציא 4 אלף שקל על פלאפון תהני) , טלפון טוב בשביל לעשות פוזות כמו רוב מי שקונה אייפון (לא מכלילה) אמרתי את זה כי יש לי בנות בכיתה שקנו אייפון רק כי יש לכולם ועושות פוזות

לא אמרתי שאייפון לא טוב ההפך פשוט יש הרבה מינוסים מה לעשות
אנונימית