5 תשובות
אני מרגישה שזה לא עובד בניינו יותר
אנחנו לא אמורים לכתוב לך את אמורה לכתוב את כל מה שאת מרגישה אנחנו לא יודעים מה עבר עליכם.. זה אמור להיות אישי
זה התפקיד שלך לרשום לו את המכתב, אם אנחנו נרשום אז זה לא יהיה אמיתי כמו שזה יהיה אמיתי אם את תרשמי, חוץ מזה שתמיד עדיף להיפרד פנים מול פנים ולא במכתב
תכתבי לו למה את רוצה להפרד שתסיימי בזה שאת לא רוצה שזה יהיה רע בינכם
את אמורה לכתוב מה שאת מרגישה לא אנחנו!