8 תשובות
בסוף יהיה טוב.
יהיה בסדר.
בסופו של דבר הכל יהיה בסדר למרות שזה לא נראה ככה עכשיו
"dont worry be happy," בוב מארלי. תמיד יש את יום המחר שהוא יותר טוב.
בסוף יהיה טוב
ואם לא טוב זה לא הסוף;)
ואם לא טוב זה לא הסוף;)
גם לי יש יום גרוע, יהיה טוב
אנונימית
כל יום הוא יום חדש :)
סטנדאפ
באותו הנושא: