עשיתי כזה כמו עגיל מהספירלה של המחברת ועשיתי את זה בתור נזם ושלחתי תמונה לחברה שלי והיא רשמה לי
"לא יפה" וכיאלו אנחנו רוצות לעשות בחופש הגדול יחד ספטום אבל אני לא רוצה לעשות ספטום כי לא יפה לי ואני אוהבת נזם כי יותר מתאים לי וזה וממש נעלבתי ממנה כבר נימאס לי מזה שהיא כל הזמן "עוקצת" אותי מה חושבים על זה?