3 תשובות
אתה צריך לשכוח ממנה ולעבור הלאה
ומשהו אחר שימלא בך את הריקנות.
אם באלך בוא לפרטי
צריך להבין שהיא לא טובה בשבילך .. ולצאת עם חברים להכיר אנשים בהתחלה זה קשה אבל זה יעבור
אתה יכול לנסות לתת צ'אנס לחזור אם אתה באמת יכול לסבור שזה ילך (כאמור זה גם תלוי בה)
יתכן גם ואתה סתם מבולבל בגלל תחושת הלבד
אם זאת לא היא אז בוודאי מישהי אחר טובה יותר