3 תשובות
גלולות זה סוג של אמצעי מניעה. את יכולה לקחת כשרופא נשים קובע שהן מתאימות לך. את לא חייבת לקחת ולא כולן לוקחות. יש הרבה בנות שלוקחות גלולות ולא מקיימות יחסים אף בגילאים מוקדמים כדי לסדר בעיות כמו אקנה ומחזור לא סדיר.
גלולות מונעות הריון
למניעת הריון לא?
אחרי שאת שוכבת
ולא רוצה להיכנס להריון
עריכה; מקווה שלא יצאתי סתומה
אחרי שאת שוכבת
ולא רוצה להיכנס להריון
עריכה; מקווה שלא יצאתי סתומה
באותו הנושא: