התחברות
הרשמה
שאלה בביולוגיה- יצורים חד תאים
שני יצורים חד תאיים ניזונים רק מתמיסת סוכר.
יצור אחד אווירני והשני אל אווירני.
שניהם מייצרים אותה כמות של ATP,
מי משתמש ביותר גלוקוז ולמה?
18 בפברואר 2020, 16:21
ביולוגיה
בגרות
הכנה למבחן
תשובה אחת
אל אווירוני
כי הוא מבצע נשימה אן אירובית בה הוא מייצר בכל פעם ממש טיפה אייטיפי
S
ShortCake
באותו הנושא:
שאלה בביולוגיה על תאים
יש יצורים רב תאיים , שגופם מורכב מיליוני תאים, ויש יצורים חד תאיים שגופם מורכב מתאים אחד בלבד. נכון או לא נכון?
מי שטוב בפיזיקה וביולוגיה - מדוע התא מכונה "יחידת מבנה ותפקוד בסיסית של יצורים חיים"?
היה לי מבחן בביולוגיה היום, והיתה שם שאלה: למה כשאין מיטוכונדריה קרום התא נפגע?
אורגזינם רב תאי שתאיו בעלי גרעין וחסרי דפנות הוא (שאלה אמריקאית ביולוגיה)
מה ההבדל בין יצור תאי ליצור רב תאי?
שאלה בביולוגיה, על תורשה, אשמח שתענו:) השוני במספר כרומוזומים של יצורים חיים- איך זה מתבטא?
אנחנו ו בעלי חיים ן צמחים יצורים רב תאים או חד תאים?
עוד שאלה בביולוגיה תאים לבנים
ביולוגיה החלק הנמצא בתא צמח ולא בתא בעל חיים הוא?
שאלה בביולוגיה- מה מקיימים התאים?