4 תשובות
לא
אצלנו היה
תלוי בהנהלה, אנחנו כן קיבלנו חופש בכמה בגרויות פנימיות
ממש תלוי בבית ספר. יש כאלה שיש להם וכאלה שלא
באותו הנושא: