10 תשובות
את לא צריכה להישאר בחברה שאת לא רצויה בה. אם היא לא רוצה שתהיו חברות, הפסד שלה.
להגיד לה את המילה הבאה: "אמן יאנסו אותך יא בת שרמוטה"
שואל השאלה:
אני לא יכולה להסביר את הקשר שלנו כל כך...
אנונימית
את חייבת להבין שעם היא רוצה את זה רז היא לא חברה אמיתי שלך ולתת לה ללכת
שואל השאלה:
אנחנו החברות הכי טובות כמעט שנה והיו לנו כמה ריבים ממש טיפשיים. אנחנו גרות בערים שונות ובקושי נפגשות ורבנו בגלל הדבר הכי שטותי בעולם והיא אמרה שהיא נפגעה ממני. בזמן שהיא בעצמה אמרה לי דברים מאוד מעליבים ופשוט התחלתי לבכות. מעצבן אותי שהכל בטלפון ואי אפשר להיפגש...
אנונימית
אז אולי באמת כדי שתנתקו קשר אחרי הכל זה לא נישמע קשר כזה בריא
שואל השאלה:
היא החברה היחידה שיש לי
אנונימית
אבל היא לא שווה אותך
את לא צריכה אנשים כאלה בחיים שלך,את מדהימה וזה רק הפסד שלה,בטוחה שתכירי עוד המון אנשים וחברים בהמשך,לא מגיע לה שתבכי עלייה
שואל השאלה:
היא בת דודה של בן דוד שלי
אנונימית