5 תשובות
יותר מידי לדעתי
יותר מידי
לי יש צמיד עם 24..
מה שאת אוהבת
מה שאת אוהבת
תעשי רק מה שאת אוהבת. אין דבר כזה מוגזם- הכל יחסי...
אני אישית יודעת שזהב לא יחזיק מעמד אצלי כי אני מעבדת דברים ככה שכל העגילים שלי הם עבודת יד קנויים או שאני הכנתי
אני אישית יודעת שזהב לא יחזיק מעמד אצלי כי אני מעבדת דברים ככה שכל העגילים שלי הם עבודת יד קנויים או שאני הכנתי
באותו הנושא: