5 תשובות
יותר מידי לדעתי
יותר מידי
לי יש צמיד עם 24..
מה שאת אוהבת
תעשי רק מה שאת אוהבת. אין דבר כזה מוגזם- הכל יחסי...
אני אישית יודעת שזהב לא יחזיק מעמד אצלי כי אני מעבדת דברים ככה שכל העגילים שלי הם עבודת יד קנויים או שאני הכנתי