התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על שירלי מהאח הגדול שעבדה בפוסיקט?

18 בפברואר 2020, 01:04
האח הגדולריאליטישירלידעות גולשיםמפורסמים    
3 תשובות
מה זה פוסיקט?
אנונימית
כל הכבוד לה
M
MasterPiece
שכל אחד יעשה מה שבא לוו
H
Hinata
באותו הנושא:
אתם חושבים שלירז מהאח הגדול היא...
מה אתם חושבים על שמס מהאח הגדול?
מה אתם חושבים על ניר מהאח הגדול ומה אתם חושבים על אורן ?
מה אתם חושבים על קסניה ותמר מהאח הגדול?
אתם חושבים שאינה מהאח הגדול יפה?
מה אתם חושבים על קסניה מהאח הגדול?
מה אתם חושבים על לירז אסייג מהאח הגדול?
מה אתם חושבים על שמס מהאח הגדול?
מה אתם חושבים על אליאב מהאח הגדול?
מה אתם חושבים על שאמס מהאח הגדול?
אתם חושבים שמעיין ואביחי מהאח הגדול יתחתנו?