2 תשובות
זה לא בעיה בך יש הרבה בעיות בתקשורת הרבה פעמים אל תחפשי להאשים את עצמך אבל אם את לא שמחה איתה אל תכריחי את עצמך להישאר
תנתקי קשר. זה נראה שאתן לא מתאימות.
באותו הנושא: