13 תשובות
לא
עניין של טעם, לדעתי ממש לא.
לא לטעמי כלכך
לא וגם השרירים מוגזמים
לא
חחח הוא סבבה הוא מזכיר לי קצת את רונןן
לדעתי לא
לא
אנונימית
לא והוא דומה לטום אביב יותר מאשר לרונן
אמרתי מזכיר ...
יש הבדל
יש הבדל
הוא בן אדם כל כך רע אז ממש לא
הוא לא בן אדם רע הוא פשוט בא לשחק..
הוא חתיך ממש ובן אדם טוב