התחברות
הרשמה
ידיד שלי בקטא שלי וגם בקטא שלו ואנחנו מיתבישים איך להגיד לו שאני אוהבת אותו?
17 בפברואר 2020, 17:15
ידידים
התאהבות
2 תשובות
תגידו לאחד השני שאתם בקטא של אחד השני
M
Millie___
אין לך מה לפחד, הרי את יודעת שהוא בקטע
ח
חלב ואז קורנפלקס
באותו הנושא:
עם אני הולכת לישון אצל ידיד שלי ואנחנו לבד מה זה אומר עלי?
אם אנחנו ידידים שמתנהגים כמו זוג ואנחנו לא באמת זוג, אנחנו זוג?
היה לי ידיד הכי טוב ואנחנו עדיין ידידים אבל
יש לי ידיד כזה ואנחנו לא ידידים ממש ממש טובים אבל אנחנו סבבה ואני טיפה מחבבת אותו
אם הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם ידיד ואנחנו לא מתכוונים להיות בקשר רומנטי, זה ממש גרוע?
יש לי ידיד שאני דיי דלוקה עליו ואנחנו חברים טובים
כתבתי לידיד שלי הרגע שאני חושבת שאנחני לא ידידים אבל גם לא חברים אנחנו באמצע ...
אנחנו ידידים טובים ואני מקנא לו שהוא עם ידידות והוא מקנא לי שאני עם ידידים ואנחנו אוהבים אחת את השנייה ואני לא יודעת
ניפגשתי עם ידידה שלי היום ואנחנו פעם היינו ידידים ממש טובים מדברים המון שנים ואנחנו נפגשים לעיתים פעם בשנה.
אנחנו מדברים אבל אנחנו רק ידידים ואין לי כוח לזה
ידיד שלי מתייחס אליי כמו אל חרא, ואנחנו בקשר כבר כמה שנים