8 תשובות
כל הקטע הוא לא להשקיע יותר מדי בתגובה הדבר הראשון שעולה לך בראש
זה פשוט עולה לי לראש, עניין של רגע, אין הרבה מה לחשוב.
מה שעולה לראש
זה פשוט בא
זה בא פתאום
שואל השאלה:
מודעת לזה, לא על זה דיברתי^
מודעת לזה, לא על זה דיברתי^
אנונימית
אנשים שרושמים תגובות ציניות התגובה שלהם נמחקת.. בדרך כלל מדווחים עליהם
אנונימית
זה תלוי במוזה שלי
זה לא בא ברגל! זה חוש שמפתחים עם השנים
זה לא בא ברגל! זה חוש שמפתחים עם השנים
אנונימי
באותו הנושא: