5 תשובות
לחצי חלש
שואל השאלה:
אבל אז זה לא נלחץ על כולם^^
אבל אז זה לא נלחץ על כולם^^
אנונימית
בטח שיש לך יכולת, שמעי זה קשה בהתחלה. גם לי עד עכשיו בקושי יוצא צליל. אבל אולי את לא ממוקמת מספיק טוב
את לא צריכה ללחוץ במידה שווה על כל המיתרים. נגיד את עושה אקורד f, אז תלחצי רק על המיתר הראשון, השני והשישי. אני מקווה ממש שזה ברור.
שואל השאלה:
כן זה היה f תודה!!^^
כן זה היה f תודה!!^^
אנונימית
באותו הנושא: