5 תשובות
שואל השאלה:
.
.
אין לי מושג, תמיד הייתי ככה עם המשפחה שלי, עם חברים לעומת זאת... זה שונה
סביר להניח תקופה קשה או משהו כזה
גם אני ככה .
זה האופי שלך את כנראה מתגוננת ממשהו
זה האופי שלך את כנראה מתגוננת ממשהו
הכל בסדר איתך
אולי את בתקופה לחוצה וכרגע לא אכפת לך מאף אחד רק מהדאגות של עצמך
אולי את בתקופה לחוצה וכרגע לא אכפת לך מאף אחד רק מהדאגות של עצמך
באותו הנושא: