5 תשובות
שואל השאלה:
.
אין לי מושג, תמיד הייתי ככה עם המשפחה שלי, עם חברים לעומת זאת... זה שונה
סביר להניח תקופה קשה או משהו כזה
גם אני ככה .
זה האופי שלך את כנראה מתגוננת ממשהו
הכל בסדר איתך
אולי את בתקופה לחוצה וכרגע לא אכפת לך מאף אחד רק מהדאגות של עצמך