5 תשובות
בהכרח שכן.
כי מעבר ל800 קלוריות שירדת על סמך האימון זה אומר שתרדי, כי גם אחרי האימון ישנה פעולת שריפת קלוריות(שלא נדבר על מהלך היום ששורפים קלוריות(אך לא בכמות גדולה).
לשאלתך- כן.
אם שרפת את כל הקלוריות שאכלת, את לא משמינה (גם לא יורדת).
שואל השאלה:
אז איך לרדת מה אני צריכה לאכול פחות מהקלוריות של האימון ?
עם שרפת את כול הקלוריות שאכלת את לא משמינה ואת לא יורדת אבל אדם שורף 1500 ביום מלישון ולאכול אז התוצאה תהיה שתרדו במשקל
את יורדת, כי את שורפת הרבה קלוריות גם מהיום יום, בלי הספורט.
את הולכת וזזה, אפילו בישיבה סתם ככה שורפים קלוריות.