7 תשובות
לידה של אח שלי
קיבלתי אח פשוט
קיבלתי אח פשוט
שדיברתי עם הקראש בטלפון פעמיים
לידת אח שלי הקטן
אין לי
דיסנילאנד
כי כיף שם
כי כיף שם
ג'קוזי בלופט
החוויה הכי טובה שלי בחיים זב לחיות את החיים בהבנה שהגעתי למקום שמח בחיים שלי.
באותו הנושא: