6 תשובות
לא חושב, אם הוא חבר טוב הוא גם לא יישתמש בזה (חוץ מאיתך).
תלוי באיך את מרגישה עם זה
~v~
לא אבל אן לא נעים לך תבקשי שלא יפיץ
הוא מנסה לצחוק איתך
ידידים שלי צילמו אותי חולה אתמול בשיחת וידיאו הם התקשרו כל רגע אז רציתי לשבור אותם במכות .
ואז הם עשו לי סטיקר ועבדתי עליהם שהלשנתי חח
זאת פעם שנייה שהם מצלמים אותי חולה רציתי לפוצץ אותם מדבקה 4 שלי חח
לע
יש בערך 87347802 סטיקרים מכוערים שלי ונראלי שזה רק בשביל הצחוקים.
א ב ל
תבקשי ממנו לא להשתמש בזה בקבוצות עם עוד אנשים\אנשים שאת לא מכירה\ או אנשים שאת לא רוצה שיראו את הסטיקר.
לא הוא סתם עושה צחוקים ילא זורמת