6 תשובות
בטח, חוץ מזה אתה תמיד יכול להגביר אחרי הלימודים מ-3 ל-5 פשוט זה יהיה קורס בתשלום.
כן, אני 3 בשניהם וכיתת אתגר תגיד תודה חח
אנונימית
כן זה סבבה, גם אני ככה. עם 3 יח"ל מתמטיקה אפשר עוד להתמודד, אבל מתחת ל4 יח"ל אנגלית סה באמת חיסרון
אמא שלי עשתה 3 בשניהם ואנחנו חיים בכבוד רק בזכותה
חחח מספר יחידות לא אומר כלום..יכול להיות מישהו עם 5 5 ולחיות בפח זבל
אנונימית
גם אני ככה,זה סבבה
תמיד אפשר להשלים:)
אתה בכיתה י
תשחרר
אני גם בכיתה י
קודם כל תמיד אפשר לעלות מ3 יחידות זה שאתה עכשיו בזה זה לא רובע כלום
דבר שני, הכי גרוע אתה יכןל להשלים את שה אחרי הבעת ספר ואז גם אתה תוכל להתרכז רק במתמטיקה
דבר שלישי, אני חישבת שתהיה בסדר