2 תשובות
תקשיב אחי אני בפנימייה עם תנאים ממש טובים וזה עדין לא קל למי שלא רגיל זה להכנס למציאות חדשה ואת כן צריך לבתר על מה שהיית רגיל בבית
אבל אם כן תלך שיהיה בהצלחה
באותו הנושא: