10 תשובות
אני לא עושה אבל תמיד עדיף שעווה
אני לא עושה אבל שעווה עדיף ברור, זיפים בידיים?
שעווה
לא קבוע אצלי. מניסיון, עדיף שעווה.
לא זה ולא זה.
בסוף נהיה זיפים וזה מכוער ממש...
אם כבר עושים בידיים עדיף לעשות לייזר וזהו
בסוף נהיה זיפים וזה מכוער ממש...
אם כבר עושים בידיים עדיף לעשות לייזר וזהו
שעווה
אני מגלחת פעם ב3 ימים ואין זיפים
לא מורידה שיער בידיים כי לדעתי זה מיותר. אם את רוצה ממליצה שעווה ולא גילוח.
לייזר
וואי רק שעווה בידיים
באותו הנושא: