4 תשובות
תאכלי בריא עד שתשבעי ותעשי כושר וכך לא תהיי רעבה ותהיי בכושר.
אוף איזה באסה הפיתויים הקטנים האלה.
אל תאכלי אפילו אחד כי בסוף זה יגמר בארבע...
פשוט תכיני לעצמך משהו טעים משלך ותאכלי אותו
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעשות ספורט אני נכה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל לא מתה על מתוק אבל אני כן משמינה מהר אני אוכלת ארוחה ביום וכמה עוגיות קצת
אנונימית