התחברות
הרשמה
יש מישהו כאן בכיתה יא שעושה 4יחידות ובכיתה י לא הלך לו טוב?מתמטיקנ
16 בפברואר 2020, 15:17
בגרות
4 יחידות
כיתה
תשובה אחת
באיזה מקצוע ?
T
The president
באותו הנושא:
מישהו פה רשם שכל מי שעושה 3 יחידות מתמטיקה יגור בעתיד בקופסת קרטון זה נכון?
מי שעושה בתיכון 5 יחידות ערבית, בסוף י"ב הוא יודע לדבר ערבית שוטף?
יש מישהו/י שעושה 5 יחידות בעיצוב גרפי אשמח לעזרה ( בפירוט ) תודה מראש!
יש מישהו/י שעושה 5 יחידות אנגלית (בכיתה יא) ומוכן לעזור לי עם כמה עבודותשל הלוג?
יש פה מישהו שעושה 23 יחידות? זה הגיוני?
מי שעושה בגרות 3 יחידות במתמטיקה בחורף בכיתה יא לא ממשיך ללמוד מתמטיקה אחרי זה?
מי שעושה 5 יחידות מתמטיקה כמה זמן אתם משקיעים בבית במתמטיקה כל יום?
מי שעושה 4 או 5 יחידות מקבל בונוס בציון בגרות בתעודת בגרות?
למי שעושה 5 יחידות מתמטיקה והוא י"א ומעלה
יש פה מישהו שעושה 3 יחידות במצמטיקה ואנגלית?
אני הנערה היחידה פה בסטיפס שעושים עליה חרם בשכבה/ בכיתה?