5 תשובות
במציאות או בהודעות?
שואל השאלה:
במציאת אנגל
אנונימי
אם זה בהודעות אתה יכול להגיב לה על איזה משהו שהיא העלת
ואם זה במציאות לגשת ולדבר איתה, בנות אוהבות שבנים נגשים ומדברים פתוח
פשוט תיגש, תתחיל כזה בקטנה
"היי מה קורה"(ותנסה לא להראות שאתה נלחץ) ואז תמשיך "את ממש מוצאת חן בעיניי" ואז תראה לאן זה יזרום
היי,מה קורה?ככה תתחיל שיחה,ותראה קצת ביישנות