8 תשובות
שאני לא מוצאת חן בעיניו
אני חושבת שהדימוי העצמי שלי יפגע
הביטחון שלי ירד ממש אם זה יקרה..
מישהו נתן לי תאינסטה שלו וראיתי שהוא לא לטעמי
אז לא שלחי עוקב וזהו
אני מעדיפה לעצור את זה לפני שנכיר יותר

ואם זה היה קורה לי אז לא יודעת לא הייתי ניפגעת מה אכפת לי
אנונימית
אמינה שהייתי נפגעת קצת אבל בסופו של דבר עדיף שמראש בן אדם שלא מרגיש משיכה אלייך או שאת לא מוצאת חן בעיניו ילך, זה יעשה לך רק טוב להיפטר מזה בשלב מוקדם וככה תשארי רק עם אנשים שיאהבו אותך מכל בחינה שהיא ולא ישללו אותך לפי מראה או סתם כי הם לא מרגישים משיכה אלייך ואל תשכחי שיופי זה דבר אינדבדואלי ויכול להיות שהוא לא נמשך אלייך אבל 5 בנים אחרים יראו אותך בתור הילדה ה כי יפה שהם ראו.
אפגע רצח ואבכה כמה דק
שהם לא אהבו את איך שאני ניראת
ומה שאני אחשוב זה שהוא חרא של בן אדם עם אופי מגעיל שהוא לא רוצה לדבר איתי רק כי אני לא יפה לדעתו , אז אני שמה ז*ן על הדעה שלו וטוב שאני לא ממשיכה לדבר עם ילד שיש לו אופי חרא כזה.
אני אסיק מכך שהיא לא מתחברת למראה שלי, וזה יהיה טיפה מעליב, אבל אני שפוט אמשיך הלאה - כי מי שלא טוב לו, יום טוב לו!!!