4 תשובות
זה סתם
זה נראה לי סתם
שואל השאלה:
לא קרה לנו כלום אבל אני באמת מפחד לפעמים לאבד אותה..
אנונימי
אני חושב שאם חלמת על זה את מפחדת שהיא באמת תזרוק אותך או שיהיה משבר ביניכן. היה לכן ריב לאחרונה או משהו שנשאר פתוח ולא טופל? אם כן, כדי לדבר על זה איתה.