9 תשובות
אצלי בבסיס עשו מתי שמתחשק להם
בוודאות
שואל השאלה:
איך? כאילו על פי מה מחליטים לעשות ואיפה
בוודאי, באקראיות יבואו לך משום מקום
כן, בהפתעה זה כל הקטע של צהל
אני משרת בבסיס שהוא ברובו מצ ומצח והם עושים מלא בדיקות כאלה עדיף לך להיזהר גם מהבסיס שלי הם תפסו לא מעט
כן אם חושדים שיש הרבה חילים מהבסיס שמשתמשים בסמים ( בדר"כ זה קורה שהם עושים את זה בתוך הבסיס ומוצאים ג'ויינט / באנג או אפילו מזרק וכדי למצוא מי משתמש המ"צ עושים פשיטה על הבסיס שאף אחד לא יודע *בדר"כ באמצע הלילה ומחפשים אם יש סמים במגורים או במשרדים ) ואם הם לא מצאו אצל אף אחד כלום הם לוקחים את כולם לבדיקת שתן כדי לבדוק .