7 תשובות
שונא את שניהם אז אין צד
פחות מתחבר לליאור אז אסיף
אסיף עד הסוף
אנונימי
אני הכי שונא אותם בעולם שיש
כי יש לך בעיה ^
אנונימי
תכלס אני אוהבת את שניהם את ליאור יותר
אנונימית
אני שונאת את הדרך שבא ליאור מתנהל אבל זה שהוא שם פס ואומר מה שבא לו זה עדיף על אסיף שהוא מלקק לכל אחד תתחת