3 תשובות
הייתי ממליצה אלאדין אבל זה ירד :(
מלך האריות מדהים!
מלך האריות מדהים!
הייתי במלך האריות וזה היה נורא נחמד + לפעמים אלטון גון מבקר במחזה אז הסיכוי לפגוש אותו גם מוסיף לזה
מלך האריות!!
באותו הנושא: