5 תשובות
סתם לידע כללי כן . פה הכרתי את האקס שלי , היינו ביחד שנה ושבע.
שואל השאלה:
וואי מגניב
וואי מגניב
יש ויש כאילו חלק נהיו ידידים וחלק נהיו זוג ו-וואלה יצאו מפה כמה ...
לא, עד עכשיו רק שלחו לי הודעות לא אני להן אבל אם אני ארצה להכיר מישהי מפה זה נטו להכיר ולדבר, לא מעבר.
סתם לדבר ולהכיר אנשים חדשים.
באותו הנושא: