9 תשובות
כן, זה היה הפרק שהכי אהבתי (;
ברור שאני זוכר
והפרק ההוא עם לקט הפספוסים
והפרק ההוא עם לקט הפספוסים
אנונימי
איך אפשר לשכוח? ;)
ואולי הפרק שהם שיחקו טקן רק במציאות (עם עודד הארנב וקובי עם כל הדמויות וזה)
ואולי הפרק שהם שיחקו טקן רק במציאות (עם עודד הארנב וקובי עם כל הדמויות וזה)
וואוו כןן אי אפשר לשכוח איזה פרק טוב זה היה
אנונימית
זאזי באזאזי באזאזי בזים
מה. ואז מה הם ראו? את הסיבות לבגידה?
כןן זוכרת
אני לא זוכרת. והפרק האהוב עליי הוא ג'ורהxd
וכל פרק שנאג'י מופיע בו!
וכל פרק שנאג'י מופיע בו!
חחח כן זוכרת
ואהבתי את הפרק של דורה ובוצק
ואהבתי את הפרק של דורה ובוצק