6 תשובות
בראנץ'
אנונימית
צהריים
זה ץלוי.
אני נגיד קמתי לפני שעה ואכלתי קורנפלקס עם חלב כי לא רציתי משהו כבד מידי
אני נגיד קמתי לפני שעה ואכלתי קורנפלקס עם חלב כי לא רציתי משהו כבד מידי
בוקר
צהריים.
צהריים
באותו הנושא: