2 תשובות
כל אחד רוצה ללמוד משהו שנחשב לא בסדר.
לא רואה בזה משהו פסול, בעיקר עם זה בשביל צחוקים
אסור לכייס את חברי הקונפדרציה שמא תתחיל מלחמת אזרחים תוך פנימית בתוך הקונפדרציה (מלחמת אזרחים^2). את הבולשיביקים ועוזריהם אף רצוי.