8 תשובות
זה של סכרת
יש לה מכשיר שמחובר לזרוע או לאיבר אחר בגוף, וכשהיא מצמידה את החלק שהיא מחזיקה לחלק שבזרוע, זה מזריק אינסולין
זה מזריק אינסולין לא מודד את רמת הסוכר בדם^
^sokka
צודק
לסבא שלי יש את זה ולא זכרתי מה מהשניים זה עושה
התיאור של השאלה ממש נשמע רע
וזה לסכרתיים
גם לאחי יש כזה והוא סכרתי...
זה של סכרת..
זה של סכרת לאח שלי יש כזה ומזריקים עם זה