8 תשובות
זה בסדר
מבינה אותך לגטימי
וחשבתי שאני לא נורמאלית
לא זה לא בסדר, את חייבת להפסיק ולהתקדם.
לא זה לא בסדר, את חייבת להפסיק ולהתקדם.
שאת תקועה בעבר...
די ילדותי, עדיין אכפת לך מהאקס ומה הוא חושב
שואל השאלה:
קצת קשה לשחרר אבל משתדלת❤
קצת קשה לשחרר אבל משתדלת❤
אנונימית
מה השם אנונימית
אנונימי
זה ממש לא בסדר..
אני יודעת שממש קשה לשחרר אבל אם תמשיכי לעשות דברים בסגנון את לא תצליחי לשחרר..
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות לעצמך זה 1. לחסום אותו (לא להוריד את החסימה אף פעם) 2. לא לפתוח פיקטיבי ולהיכנס לחשבון שלו או להיכנס מחשבון של חברות שלך
רק אם תעשי את זה תצליחי לשחרר..
אני יודעת שממש קשה לשחרר אבל אם תמשיכי לעשות דברים בסגנון את לא תצליחי לשחרר..
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות לעצמך זה 1. לחסום אותו (לא להוריד את החסימה אף פעם) 2. לא לפתוח פיקטיבי ולהיכנס לחשבון שלו או להיכנס מחשבון של חברות שלך
רק אם תעשי את זה תצליחי לשחרר..
אנונימית