7 תשובות
כובע גרב זה סבבה וגם יפה
לא זה יפה
כובעי גרב זה החיים אף אחד לא יסתכל עלייך מוזר
לי מעירים שזה מוזר כי כבר שנתיים ברצף לובש כובע גרב אפילו בקיץ חחח
לא , זה יפה לדעתי.
בכלל לא
אני חושבת שזה כל כך יפה גם לבנים וגם לבנות
אני עצמי הולכת מלא עם כובעי גרב גם סתם וגם לבית ספר ומחמיאים לי עליהם מלא
אני חושבת שזה כל כך יפה גם לבנים וגם לבנות
אני עצמי הולכת מלא עם כובעי גרב גם סתם וגם לבית ספר ומחמיאים לי עליהם מלא
לא זה ממש יפה
אני רוצה לקנות
אני רוצה לקנות
באותו הנושא: