4 תשובות
רק הבררה
אני צוחקת בקול מבטיחה
איך? לא יודעת. היא כנראה יפה בעינו וחמודה..
אני צוחקת בקול מבטיחה
איך? לא יודעת. היא כנראה יפה בעינו וחמודה..
לא,בסך הכל ניסית לעזור
כן וזה גם לא פדחני בכלל
עזרת
עזרת
מה השאלה כאן? רוב הטקסט זה על כך שאת מבואסת שבנים שלדעתך לא ברמה שלך מתחילים אתך ולא בנים ברמה גבוהה כמו שאת רוצה באמת, "כל הבנים הטובים תפוסיםם" זה לא אמיתי אלא אם יש לי דרישות מאוד גבוהות ואז אולי כן.
לא זה לא פדחני לדבר אתם.
לא זה לא פדחני לדבר אתם.
באותו הנושא: