3 תשובות
תלוי ביום. בימי בית ספר בדרך כלל זה בוקר וזה בית ספר חוזר ישן ולא עולה יותר מידי אבל הליכה בערב
בימי חופש מהבית ספר אני עושה סידורים שאני דוחה כל השבוע ומוצא מה לעשות, משתנה
בימי חופש מהבית ספר אני עושה סידורים שאני דוחה כל השבוע ומוצא מה לעשות, משתנה
אנונימי
7:30 קמה
7:31 אמורה לצאת מהבית
7:31-7:40 מתארגנת
8:15 מאחרת לבית ספר
14:25 מגיעה הביתה ואוכלת
15:00-22:00 עושה כלום
22:40 הולכת לישון
7:31 אמורה לצאת מהבית
7:31-7:40 מתארגנת
8:15 מאחרת לבית ספר
14:25 מגיעה הביתה ואוכלת
15:00-22:00 עושה כלום
22:40 הולכת לישון
בתור היותי שביעיסטית מופקרת אני קמה בשעת זריחה ונוסעת לבית ספר לרוב הנהג מניאק מסריח ומעיף אותי מהאוטובוס כי שכחתי ללבוש בגדים גיזס
בכל מקרה אני מסיימת את יום לימודיי בחמש ונוסעת משם לקונסרבטוריון בו אני חוטפת מכות על כך שאינני יודעת לנגן בכינור. אני חוזרת הביתה בשמונה באוטובוס ומגלה שלמחרת יש לי מתכונת הולי שיט. אני שמה לעצמי שעון לשש בבוקר ועל 4 שעות שינה מתכוננת למתכונת :)
בכל מקרה אני מסיימת את יום לימודיי בחמש ונוסעת משם לקונסרבטוריון בו אני חוטפת מכות על כך שאינני יודעת לנגן בכינור. אני חוזרת הביתה בשמונה באוטובוס ומגלה שלמחרת יש לי מתכונת הולי שיט. אני שמה לעצמי שעון לשש בבוקר ועל 4 שעות שינה מתכוננת למתכונת :)
באותו הנושא: