3 תשובות
הסרטים כן היו טובים, אבל כן התאכזבתי... מנב אני עדיין אוהבת אותך בעיקר התאכזבתי מהעובדה שג'ון לא היה הנכד של סטורמי ושהם הורידו את כל הקטע שהם שיחקו assassins שהיה חלק מאוד גדול בספר
שואל השאלה:
כל כך.. וחוץ מזה, הורידו את כל החלק של הסרטון...
כל כך.. וחוץ מזה, הורידו את כל החלק של הסרטון...
הספרים הרבה יותר טובים מהסרטים...
הסרט השני טיפה איכזב
הסרט השני טיפה איכזב
באותו הנושא: