הזמן שנשאר עד סוף השנה מספיק או לא בשביל לפתח זוגיות עם הקראש?
שנה הבאה הוא מסיים ואני לא, וזה יעשה לי כואב לראות את התמונה שלו בספר מחזור בלי שניסיתי לפחות ואני סופסוף מרגישה מוכנה. אני לא רואה אותו בימי שישי וגם לא כל יום בבית ספר כי הוא ביב ובקושי בבית ספר אבל בגלל המגמה אנחנן רואים אחד את השני יותר