7 תשובות
כן, לא צמת שברת את הצום..
לדעתי, צמת.
אנונימי
כן, זה אומר שלא צמת
הרעיון של הצום הוא לא לאכול או לשתות!
שואל השאלה:
אבל לא אכלתי, זה אומר שצמתי.
אבל לא אכלתי, זה אומר שצמתי.
צמת, אבל שברת שמירה
צמת... עד שנכנסת לאינטרנט ושברת את הצום..
לא נורא.. שנה הבאה תוכלי לצום ותזכרי שאסור לך לגעת במחשב!
לא נורא.. שנה הבאה תוכלי לצום ותזכרי שאסור לך לגעת במחשב!
באותו הנושא: