התחברות
הרשמה
היא בעד להיפגש אבל לא בוולנטין מה אני יכול לכתוב לה עכשיו חחח *היא טיקטוקרית מפורסמת -
קישור מצורף
13 בפברואר 2020, 16:52
פגישות
כתיבה
הומור
התאהבות
שעמום
2 תשובות
כן נפגש
יהיה כיף
ואז תתכנן משהו כיף
איקרוס
אז תיפגשו יום אחר מי זאת?
י
ילדה רגילה צאק
באותו הנושא:
אני לבד, בוולנטין, במחזור, איך לא לבכות את עצמי למוות?
מה אתם עושים בוולנטין?
הקראש רוצה להיפגש אבל אני לא יכול מה לכתוב לה?
מה אתם מתכננים לעשות בוולנטין ? אם בכלל
עושים משהו בוולנטין?
מי בדד בוולנטין ורוצה לצאת איתי?
מה קניתם לחבר/ה שלכם לוולנטין?
הבטיח להיפגש ומסנן אותי מאתמול בערב, אני כן רוצה לכתוב לו
זה בסדר לשאול את חבר שלי אם אנחנו יכולים להיפגש אם אתמול רצינו להיפגש? ובסוף הוא לא היה יכול להיפגש
אני מתכתב עם אחת ונראה לי אנחנו יכולים להתאים איך לכתוב לה להיפגש בלי להבהיל אותה או משהו כי אני לא מנסה תודה לעונים(:
מתי הוולנטין?