5 תשובות
הכל בסדר, תחגגי איך שבאלך, זה היום הולדת שלך ואף אחד לא יחליט בשבילך מה לעשות בו
מזל טוב
אני חושבת שעם פיצה היה יותר מספק מאשר עוגה ושוקולדים
עם המשפחה בבית ומי שצריך הכי כיף לא צריך להגזים.

זה בסדר גמור
בטח
באותו הנושא: