3 תשובות
האם את יכולה לשהות אצלו פחות? את כבר גדולה, לא שואלים אותך לגבי הדברים הללו?
מה הסיכוי שתוכלי לדבר איתו על זה? האם את חושבת שהוא יקשיב לך? אולי הוא מאוהב בתינוקי וצריך תזכורת לזה שגם את עדיין הילדה שלו.
מה הסיכוי שתוכלי לדבר איתו על זה? האם את חושבת שהוא יקשיב לך? אולי הוא מאוהב בתינוקי וצריך תזכורת לזה שגם את עדיין הילדה שלו.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיות אצלו פחות, אני אוהבת אותו. זה אבא שלי. אני רוצה שהוא יבין את המצב שלי, וניסיתי לדבר איתו והוא לא מבין
אני לא רוצה להיות אצלו פחות, אני אוהבת אותו. זה אבא שלי. אני רוצה שהוא יבין את המצב שלי, וניסיתי לדבר איתו והוא לא מבין
אנונימית
אכן, מצב לא פשוט. מנסיון, אני יכולה להגיד לך שתינוק זה משאבת זמן וכח. הרבה פעמים קשה למצוא כח גם לילדים הגדולים. אך כהורים, זו חובתינו כלפי הילדים. לפעמים אנחנו מצליחים ולפעמים לא.
אבא שלך כן מתעניין בך, פשוט בדרך שאת פחות מבינה. עכשיו, כשיש תינוק, את נראית לו ממש גדולה, לכן הוא התחיל לדבר איתך על העתיד. הוא כנראה מרגיש שחובתו כאב היא לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות.
כמה אחים אתם? אני מנחשת שאת הגדולה? ואיך האחרים מקבלים את הזינוי שחל באבא שלכם?
אבא שלך כן מתעניין בך, פשוט בדרך שאת פחות מבינה. עכשיו, כשיש תינוק, את נראית לו ממש גדולה, לכן הוא התחיל לדבר איתך על העתיד. הוא כנראה מרגיש שחובתו כאב היא לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות.
כמה אחים אתם? אני מנחשת שאת הגדולה? ואיך האחרים מקבלים את הזינוי שחל באבא שלכם?
באותו הנושא: